
LABELO Karolina Sitkowska
Od 20 lat projektuję opakowania i materiały wizualne dla marek spożywczych, kosmetycznych i alkoholowych. Łączę branding, projekt etykiet, wizualizacje 3D i prepress, tworząc spójne systemy, które realnie wspierają sprzedaż.
Projektuję opakowania, które działają jak sprzedawca na półce — przyciągają uwagę, budują wartość produktu i zwiększają rotację. Nie tworzę „ładnych grafik”. Projektuję narzędzia sprzedażowe. Pracuję procesowo: od strategii i master layoutu, przez warianty, po finalne pliki do druku i wizualizacje 3D. Moje projekty są wdrażane w Polsce i za granicą.
Praca
2016 – obecnie
Labelo
Brand & Packaging Designer
Labelo
Brand & Packaging Designer
Własna pracownia projektowa. Branding, systemy etykiet (SKU), DTP, mockupy i packshoty 3D. Projektuję również strony www — od UX/UI po wdrożenie w CMS, dbając o responsywność, szybkość działania i wsparcie przy publikacji. Realizuję pełny proces: od koncepcji po pliki do druku oraz gotową, działającą stronę.
2015 – 2016
Packaging Designer
Agencja reklamowa
Packaging Designer
Agencja reklamowa
Agencja reklamowa. Dział opakowań: koncepcje i key visuale dla nowych linii, adaptacje do różnych formatów, przygotowanie plików do druku. Współpraca z copywriterami, zespołem DTP oraz drukarnią, aby projekt był spójny komunikacyjnie, atrakcyjny na półce i poprawny produkcyjnie.
2006 – 2015
Senior Graphic Designer
Wydawnictwo Custom Publishing
Senior Graphic Designer
Wydawnictwo Custom Publishing
Wydawnictwo Custom Publishing. Kreacja, skład i DTP w wydawnictwach korporacyjnych — magazyny i publikacje firmowe od koncepcji po finalne pliki do druku. Odpowiedzialność za spójność wizualną, współpracę z redakcją oraz koordynację z drukarniami.
2004 – 2006
Stażystka
Studio Filmów Animowanych
Stażystka
Studio Filmów Animowanych
Studio Filmów Animowanych: storyboard/animatic, assety, ujęcia 2D/3D, compositing; praca w pipeline’ie produkcyjnym.
Edukacja
2005
MA – Animacja komputerowa i klasyczna
University of Wales, Cardiff
MA – Animacja komputerowa i klasyczna
University of Wales, Cardiff
Dyplom Master of Arts (Animacja). Specjalizacja: film animowany oraz animacja 3D. Rozwinęłam warsztat światła, kompozycji, ruchu i narracji oraz doskonaliłam pipeline 3D (modelowanie, shading, lighting, rendering, compositing). Dziś ten fundament wykorzystuję w projektach CGI i motion.
2005
Studia podyplomowe – Animacja komputerowa i klasyczna
Bielska Wyższa Szkoła im. J. Tyszkiewicza
Studia podyplomowe – Animacja komputerowa i klasyczna
Bielska Wyższa Szkoła im. J. Tyszkiewicza
Pracownia prof. Daniela Szczechury. Dyscyplina ruchu, kompozycji i rytmu — przydatna w projektach digital i motion.
2003
Magister sztuki — Grafika projektowa
ASP im. Jana Matejki w Krakowie
Magister sztuki — Grafika projektowa
ASP im. Jana Matejki w Krakowie
Magister sztuki – Grafika projektowa, Pracownia Projektowania Plakatu prof. Piotra Kunce.
Warsztat kompozycji, typografii i myślenia plakatowego — fundament czytelnych, wyrazistych i łatwo rozpoznawalnych projektów.
2000
Licencjat – Sztuki sakralne
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie (UPJP2)
Licencjat – Sztuki sakralne
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie (UPJP2)
Studia licencjackie. Symbolika, proporcje i pietyzm w detalach — fundament mojej estetyki i dążenia do ponadczasowości.