O mnie

LABELO Karolina Sitkowska

Od 20 lat projektuję opakowania i materiały wizualne dla marek spożywczych, kosmetycznych i alkoholowych. Łączę branding, projekt etykiet, wizualizacje 3D i prepress, tworząc spójne systemy, które realnie wspierają sprzedaż.

Projektuję opakowania, które działają jak sprzedawca na półce — przyciągają uwagę, budują wartość produktu i zwiększają rotację. Nie tworzę „ładnych grafik”. Projektuję narzędzia sprzedażowe. Pracuję procesowo: od strategii i master layoutu, przez warianty, po finalne pliki do druku i wizualizacje 3D. Moje projekty są wdrażane w Polsce i za granicą.

Praca

2016 – obecnie

Labelo

Brand & Packaging Designer

Własna pracownia projektowa. Branding, systemy etykiet (SKU), DTP, mockupy i packshoty 3D. Projektuję również strony www — od UX/UI po wdrożenie w CMS, dbając o responsywność, szybkość działania i wsparcie przy publikacji. Realizuję pełny proces: od koncepcji po pliki do druku oraz gotową, działającą stronę.

2015 – 2016

Packaging Designer

Agencja reklamowa

Agencja reklamowa. Dział opakowań: koncepcje i key visuale dla nowych linii, adaptacje do różnych formatów, przygotowanie plików do druku. Współpraca z copywriterami, zespołem DTP oraz drukarnią, aby projekt był spójny komunikacyjnie, atrakcyjny na półce i poprawny produkcyjnie.

2006 – 2015

Senior Graphic Designer

Wydawnictwo Custom Publishing

Wydawnictwo Custom Publishing. Kreacja, skład i DTP w wydawnictwach korporacyjnych — magazyny i publikacje firmowe od koncepcji po finalne pliki do druku. Odpowiedzialność za spójność wizualną, współpracę z redakcją oraz koordynację z drukarniami.

2004 – 2006

Stażystka

Studio Filmów Animowanych

Studio Filmów Animowanych: storyboard/animatic, assety, ujęcia 2D/3D, compositing; praca w pipeline’ie produkcyjnym.

Edukacja

2005

MA – Animacja komputerowa i klasyczna

University of Wales, Cardiff

Dyplom Master of Arts (Animacja). Specjalizacja: film animowany oraz animacja 3D. Rozwinęłam warsztat światła, kompozycji, ruchu i narracji oraz doskonaliłam pipeline 3D (modelowanie, shading, lighting, rendering, compositing). Dziś ten fundament wykorzystuję w projektach CGI i motion.

2005

Studia podyplomowe – Animacja komputerowa i klasyczna

Bielska Wyższa Szkoła im. J. Tyszkiewicza

Pracownia prof. Daniela Szczechury. Dyscyplina ruchu, kompozycji i rytmu — przydatna w projektach digital i motion.

2003

Magister sztuki — Grafika projektowa

ASP im. Jana Matejki w Krakowie

Magister sztuki – Grafika projektowa, Pracownia Projektowania Plakatu prof. Piotra Kunce.
Warsztat kompozycji, typografii i myślenia plakatowego — fundament czytelnych, wyrazistych i łatwo rozpoznawalnych projektów.

2000

Licencjat – Sztuki sakralne

Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie (UPJP2)

Studia licencjackie. Symbolika, proporcje i pietyzm w detalach — fundament mojej estetyki i dążenia do ponadczasowości.

Follow Me

Visited 366 times, 1 visit(s) today